dijous, 14 de novembre del 2013

Així m'agrada! El blog està avui ben animat. A partir d'ara serà més visitat, no? Una cosa: convé que, abans de preguntar, mireu si qualque company o companya ja ha fet una pregunta semblant, i quina resposta li he donat (així no hauré de repetir-me). Si no us basta la resposta, digau-me què voleu saber. Si puc o en sé vos ho explicaré. Com que heu sabut identificar l'argali, us adjunto una fotografia més. Mirant per pàgines web d'agències de viatge que ofereixen poder anar a caçar espècies rares arreu del món, en vaig trobar moltes com aquesta, que m'inspiraren els capítols on es conta la mort de William Bates, i el caràcter violent d'Ulimine i la seva relació amb Arseniev. La foto està treta de "safarisycaza.com" i em fa molta de pena, encara que comprenc que anar a caçar o a caminar o a escalar per l'Altai ha de ser un gran viatge.


2 comentaris:

  1. I que n'està permes caçar d'aquests? Pareix un Myotragus això ajajaja, i si ja m'agradaria jo poder gaudir d'un viatge així!!

    ResponElimina