dimecres, 13 de novembre del 2013

A veure, a veure: qui sap dir-me què és això?





5 comentaris:

  1. Crec que ja ho sé! Crec (només ho crec) que deu ser un mapa... Com tots sabem el Mont Belukha està a les muntanyes Altai (i si no record malament surt al llibre). Per intuició deu ser un altre mapa que et va ajudar a escriure el llibre.
    També he de dir que m'agraden molt els "comentaris tecnològics" que fas, com menciones el Photoshop...

    ResponElimina
  2. En efecte, Jaume: mapes de la zona del Belukha (el nom es pot escriure de diverses maneres), la muntanya més alta de l'Altai, on els nostres protagonistes (i els seus adversaris) viuen l'aventura. Amb aquests mapes i altres jo vaig fer el meu, que vaig penjar aquí fa uns dies. Així, mentre que jo escrivia la novel.la podia saber on passaven les diferents escenes.

    ResponElimina
  3. Jaume, veig que tagrada tant com jo aquest llibre, o no??

    ResponElimina