diumenge, 17 de novembre del 2013

Ep, al.lots! Veig que qualcú de vosaltres té problemes per introduir entrades noves al blog i ha de fer-ho a través els comentaris d'altres alumnes. De moment, crec que he donat resposta a tothom. Si no és així, feis-m'ho a saber. Pensau que, quan les entrades antigues van desapareguent de la pantalla, ja m'és difícil saber si hi ha comentaris nous, i normalment no miro les entrades velles perquè estic atent a les noves, com és natural. Mirau si podeu fer entrades directes, per favor. Gràcies!!! I ara una pregunta: en el nom de quin personatge real està basat el nom de William Bates? (Encara que el caràcter del personatge real i el de Bates no tenen res a veure, vos ho asseguro). Pista: 


3 comentaris:

  1. Podria ser que t' inspiressis amb el fundador de Microsoft William Gates (Bill Gates)?

    ResponElimina
  2. Sí, Joana Aina: "bingo"! Fixa't que dic que William Bates és un empresari de les noves tecnologies, milionari. Bona lectora!

    ResponElimina
  3. M'hagués agradat fer una entrada, però com pot veure jo també tenc problemes, així que m'agradaria comentar unes quantes coses sobre el llibre.
    M'he sorprès moltíssim quan he llegit que Arseniev havia segrestat en Silvano, ja que ningú sabia que li havia passat, havia donat per suposat que més endavant se'l trobarien mort en estranyes circumstàncies com a Salyjin i Bates.
    És molt graciós veure com Sean es posa gelós del misteriós italià. Com sabia Adamo com podria trobar el retrat de l'Alma si mai havia estat per les muntanyes de l'Altai? És tot un misteri... Al final del capítol divuit Askar i Adamo han esperat que els altres companys s'haguessin dormit, això ha estat molt estrany, però més la seva conversació. Per esbrinar que vol dir tot això hauré de seguir la lectura.

    ResponElimina