diumenge, 10 de novembre del 2013

Bon dia, amics i amigues! Fora son! Avui he d'anar a la Universitat a parlar amb alumnes més grans que vosaltres. Alumnes que ara acabaran la seva carrera universitària per poder, així, exercir la docència (ser mestres, vaja). Hem de parlar de literatura adreçada a nins i joves. Els contaré que tenim aquest blog obert per fer el seguiment de la vostra lectura de L'enigma Altai. Ja sabeu que la nostra és una experiència nova, i que per això a n'Antònia i a mi ens agradaria que funcionàs molt bé. Qui s'anima a escriure avui qualque comentari?I ara una pregunta amb premi: qualcú sabria dir-me què és això que us adjunto a continuació?


3 comentaris:

  1. Jo creec que ho sé.
    I vosaltres, al·lots?

    ResponElimina
  2. Jo crec que és un mapa. I com tots sabem el riu Katun està als Monts Altai. Per deducció ha de ser un mapa de la zona que estan explorant.

    ResponElimina
  3. Molt bé, Jaume: és un mapa de la zona en la que Olga, Sean, Tronov, Adamo i Askar marxen cap el seu destí... És el mapa que em vaig fer per saber on eren en cada moment els meus personatges. És un mapa a mitges de veres i a mitges de mentida. Si cercau bé, hi trobareu els noms que van sortint a la novel.la... Bona nit!

    ResponElimina