divendres, 29 de novembre del 2013

Ja torna a ser divendres. Aquesta setmana us he enyorat. No m'heu dit quasi res. M'agrada saber què pensau, i respondre a les vostres questions i comentaris. Apa, animau-vos! Demà jo aniré a caminar per la muntanya, i també els dies 3, 4 i 5 de desembre. I l'altra setmana he d'anar a una escola de Galícia, perquè allà llegeixen també un llibre meu. No sé quin dia serà, encara. Imagino que vosaltres teniu proves trimestrals, i que estau molt ocupats. Aquí teniu dues imatges: la primera és d'uns caminants per la zona de Les Muntanyes Daurades (bé podrien ser els nostres protagonistes); la segona és dels meus companys de caminades travessant les llargues rossegueres que menen a la "Brecha de Rolando", al Pirineu. Just darrera d'aquest tall imponent en la muntanya hi ha França. Bon cap de setmana! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada