divendres, 20 de desembre del 2013

A la fi han començat les vacances!
Hem quedat que durant aquestes vacances llegirem fins al capítol 32 i farem com a mínim tres entrades al blog.
El llibre és de cada vegada més emocionant. I a més d'intriga ara neix una història d'amor que ja es preveia  quasi des del principi.Qui són els dos que a la fi s'han besat? Supòs que tots ja ho sabeu! Ha estat un rampell però a la fi s'ha decidit!
Bé, no oblideu el llibre ni el blog que aquestes darreres setmanes han estat fluixetes.
Bones Festes a tots i no demaneu gaires coses als Reis, que hem de compartir.
Una abraçada.

Miquel, com ho tens per venir un dia del mes de gener? Hem previst acabar-lo a finals de gener.
Ah, l'editorial bormera cada any ens envia uns llibres de mostra i enguany, endevina quin ha arribat. Sí, sí. "Les verges del sol" Jo aprofitare les vacances per llegir-lo.
Fina aviat.
Jo també escriure alguna cosa durant aquests dies.
Antònia



3 comentaris:

  1. Bon dia Antònia, i bon dia amics meus i lectors: ja teniu feina. Fins el capítol 32 i tres entrades al blog, bona feina! M'esclatareu! M'agrada, perquè així puc anar explicant cosetes del llibre com fins ara en el blog. Això sí: aprofitem les vacances per descansar del treball escolar, per ajudar a casa i per posar-nos al dia, si escau.

    Antònia: el gener m'anirà bé. Ja en tenc ganes. Tenc ocupats els vespres dels dies 22, 27 i 31, i preferiria no ocupar els matins d'aquests dies. O sigui que, per ara, disposa dels altres. Imagino que serà el matí. Recorda que puc venir dos o tres dies, per fer més fàcil la vostra organització i fins i tot més descansada la meva participació (i amb grups més reduïts, la qual cosa sempre permet més comunicació). Ja em diràs una proposta. Bon Nadal per a tothom!

    ResponElimina
  2. Miquel com te has inspirat per escriure aquest llibre ?

    ResponElimina
  3. Quant de temps vares estar a escriure aquest llibre?

    ResponElimina