dijous, 9 de gener del 2014

Benvolguda Antònia, fa uns dies vaig escriure aquest comentari a la teva entrada. Com que no sé si l'has trobat, em plau copiar-ho, sobretot perquè puguis triar el dia de la trobada i preparar-la. Això és el que et vaig respondre:

"Puc venir, i serà un plaer, el 28, el 29 o el 30. I tant m'és fer una sessió com dues. 50 al.lots no són molts, i es podria fer en una sola sessió, cosa que alleugiria la meva veu (la tarda anterior tenc dues hores de classes a la UIB, en el màster de professorat). Ara bé, si en feim dues, una per grup, els grups se sentiran més agombolats, i amb més confiança, i la trobada es pot fer en la seva aula, cosa que permet una certa intimitat (més que en un saló d'actes). Ja saps que estic a allò que considereu més còmode per a l'organització del centre. De moment, tria el dia (28, 29 o 30) i així el marcaré a l'agenda, no sigui que em vengués qualque compromís imprevist (no ho crec). Recorda que el meu telèfon és: 630891069."

Bona nit! h! I no recordava dir-te que el 31 tenc una conferència, també... Ai, la meva veu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada