dimecres, 1 de gener del 2014

Hola a tots! Fa bastant de temps que no coment res, perque he tengut un petit problema pero ja esta solucionat. M'he de posar al dia. Primer m'agraderia fer-te, Miquel, una pregunta sobre alguns capitols anteriors: quan Adamo desvela part del que sap jo em vaig fer un emolic ja que explica moltes coses i m'agraderia saber si ho vaig entendre be. Resulta que Adamo treballa pel Secretariat de Montecorvino (i Silvano tambe), i aquesta organitzacio el que fa es defensar els Alma?  No ho he acabat d'entendre...                            Perdona les meves faltes d'ortografia pero per algun motiu no em deixa posar acents quan vaig una entrada, als comentaris si que puc.

1 comentari:

  1. La teva comprensió del que és Adamo, Bàrbara, és perfecta: ell treballa com un agent secret d'un secretariat menor del vaticà que té per missió protegir des de fa segles el reducte dels homes primitius que s'oculten a l'Altai. Com pots imaginar tot això és ficció literària. Silvano, un científic que treballa pel seu compte, s'ha infiltrat un breu temps al secretariat per furtar dels arxius del secretariat i en concret dels d'Adamo, al seu casal de Venècia, informació que li permetirà aconseguir el seu objectiu: descobrir i confirmar l'existència real d'uns misteriosos "homes de la muntanya" a l'Altai, una cultura perduda. També això és ficció. Pe`ro, recorda que Silvano està inspirat en Jordi Magraner un curiós científic que ha existit realment, i que va morir a les muntanyes del Pakistan no fa molts d'anys. de fet, la notícia de la seva mort als diaris em va empényer a treballar aquest tema, que tenia dins el cervell feia molts d'anys. Faltes disculpades. Bon any 2014!

    ResponElimina