dilluns, 6 de gener del 2014

Bon vespre Miquel,
Esper que hagis passat unes bones festes. Ja he vist que els Reis han estat generosos amb tu. Jo tampoc no em puc queixar (a nivell personal, perquè a nivell professional no sabem què pot passar).
Com ho tens per venir qualsevol dia de la darrera setmana d'aquet nou estrenat mes?
Nosaltres hem  previst tenir acabat el llibre el dilluns 27 de gener.
En total són una cinquantena d'alumnes (dos grups, un de 30 i un de 20, més o manco). Trobes que hauríem de fer una única sessió amb tots una mica més llarga que una sessió de classe, o fer dues sessions de 55 minuts cada una, el que dura una sessió de classe?
Si quedam d'acord aquesta setmana jo tendré temps de sobra per organitzar-ho (cercar l'espai, canviar horaris... o el que s'hagi de fer).
Ja em diràs el que trobes.

1 comentari:

  1. Benvolguda Antònia, disculpa el retard. Tenc l'ordinador al taller. Espero que avui em diguin si el poden arranjar o si n'he de comprar un de nou... Espero que no sigui aquesta darrera opció... Puc venir, i serà un plaer, el 28, el 29 o el 30. I tant m'és fer una sessió com dues. 50 al.lots no són molts, i es podria fer en una sola sessió, cosa que alleugiria la meva veu (la tarda anterior tenc dues hores de classes a la UIB, en el màster de professorat). Ara bé, si en feim dues, una per grup, els grups se sentiran més agombolats, i amb més confiança, i la trobada es pot fer en la seva aula, cosa que permet una certa intimitat (més que en un saló d'actes). Ja saps que estic a allò que considereu més còmode per a l'organització del centre. De moment, tria el dia (28, 29 o 30) i així el marcaré a l'agenda, no sigui que em vengués qualque compromís imprevist (no ho crec). Recorda que el meu telèfon és: 630891069. Jo no recordo el teu, ai, la poca memòria!

    ResponElimina