dilluns, 6 de gener del 2014

Bon vespre al·lots i al·lotes,
S'han acabat les vacances i tornam començar les classes. Esper que us ho hàgiu passat molt bé i que hàgiu aprofitat el temps. Han estat generosos els Reis?
Jo no era a casa i no tenia ordinador, per això no he escrit res, però he llegit els capítols corresponents i ara m'he alegrat molt en veure que n'hi ha que heu fet el que havíem acordat. Però, ai!, aquí hi ha bastants d'alumnes que no han dit res. Què ha passat?
Veig que en les preguntes que heu anat fent a en Miquel coincidiu amb mi: heu comentat quasi ben bé les mateixes coses que jo m'havia anotat.
Bona feina.
Ens veim a classe.

1 comentari:

  1. Tenc l'ordinador al taller, i escric des d'un portàtil, del qual en desconec el teclat. Disculpau-me les faltes. En efecte, Antònia, els alumnes han treballat i han exposat dubtes i han fet ús del blog per comunicar-los.Per favor, dóna'ls les gràcies, perquè l'experiència que hem tengut via internet ens pot ser molt útil en el futur. El problema és que m'han fet preguntes que jo no sé si he sabut respondre, perquè de veres que no me'n recordo de tants de detalls com ells, que acaben de llegir el llibre. També m'han fet veure la quantitat de coses que hi havia a la novel.la que augmentaven la intriga poc a poc, i que contribueixen d'una banda a interessar el lector i de l'altre a confondre'l, i d'això es tracta. Hauré de repassar la novel.la, per veure si puc contestar-ho tot com correspon. Bon any! Moltes gràcies per tot.

    ResponElimina